loading...
دانلود رایگان,آسان و سریع
javadzoheyri بازدید : 82 نظرات (0)

خواننده : مرتضی اشرفی به همراه دی جی آرش عابدی

  نام آهنگ : موهاتو برام باز کن

ترانه سرا : ناشناس

آهنگ ساز : ناشناس

تنظیم کننده : آرش عابدی

میکس و مسترینگ : آرش عابدی

 

متن آهنگ مرتضی اشرفی به همراه دی جی آرش عابدی به نام تو عزیزی

اگه یک بار حتی یک بار

اگه یک بار حتی یک بار بگی دوسم داری منو اگه کم

واسه خوده من نه به اصرار

اگه رویای شیرینه با تو نمیشه تکرار حتی یکبار

اگه نگی دست بردار دیگه نمیشم بیدار

واسه تو میمیرم یار

اگه یک بار حتی یک بار بدی دستاتو تو دستایه من

واسه یه لحظه نه به اجبار

وقتی دیدی اشکو تو چشایه من رد نشی انگار که نه انگار

اگه نگی دست بردار دیگه نمیشم بیدار

واسه تو میمیرم یار

تو عزیزی عزیزی ستاره ای تو شبایه تار

تویه قلبم حتی تو خواب فرشته ی همیشه بیدار

بی تو نمیشه نه نمیخوامو

پرپر بشه باز آره قلبم دیگه کم کم

دوباره خستم واسه همیشه

تو عزیزی عزیزی

اگه یک بار حتی یک بار

بگی دوسم داری منو اگه کم واسه خوده من نه به اصرار

اگه رویای شیرینه با تو نمیشه تکرار حتی یکبار

اگه نگی دست بردار دیگه نمیشم بیدار

واسه تو میمیرم یار

اگه یک بار حتی یک بار بدی دستاتو تو دستایه من

واسه یه لحظه نه به اجبار

وقتی دیدی اشکو تو چشایه من رد نشی انگار

که نه انگار اگه نگی دست بردار دیگه نمیشم بیدار

واسه تو میمیرم یار

تو عزیزی عزیزی ستاره ای تو شبایه تار

تویه قلبم حتی تو خواب فرشته ی همیشه بیدار

بی تو نمیشه نه نمیخوامو

پرپر بشه باز آره قلبم دیگه کم کم

دوباره خستم واسه همیشه

 

 

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام تو عزیزی

دانلود با لینک مستقیم

 دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 320

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 366
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 607
  • باردید دیروز : 550
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 1,157
  • بازدید ماه : 1,157
  • بازدید سال : 14,473
  • بازدید کلی : 103,475